شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

«نغمه عشق» چکناوریان برای کودکان محک

- لوریس چکناوریان پس از سال ها دوری از رهبری ارکستر، در شب تولد ٨٠ سالگی، آثار خود را با هدف رساندن پیام زندگی به کودکان مبتلا به سرطان رهبری کرد؛ در این کنسرت هنرمندان مطرحی چون فرهاد فخرالدینی، تاها بهبهانی، هوشنگ کامکار، محمد سریر و انوشیروان روحانی حضور داشتند.

کنسرت شب عاشقانه های چکناوریان با اجرای ارکستر سمفونیک البرز، هجدهم مهرماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد
پیش از آغاز کنسرت آراسب احمدیان، مدیر عامل محک، گفت: قدردان مردمی هستیم که در طول نزدیک به 25 سال با نیک اندیشی و نیکوکاری موجب شدند درمان کودکان معصوم مبتلا به سرطان، مطابق با بالاترین سطح کیفی در جهان محقق شود
وی افزود: امشب شما همزمان با مشاهده یک رویداد هنری که اثر یکی از فرهیخته ترین هنرمندان این مرز و بوم است در تأمین هزینه دارو و درمان کودکان محک مشارکت می کنید.

**
تلخی دارو به شیرینی سلامتی بدل می شود
یاوران نوجوان محک که از حامیان همیشگی دوستان کوچک خود در محک هستند، یادبود این مراسم را به حاضران و شرکت کنندگان در کنسرت تقدیم کردند تا همواره با مشاهده آن به یاد آورند که با مشارکت اعضای خانواده بزرگ محک می توان تلخی دارو را به شیرینی سلامتی و کودکی تبدیل کرد
میز جلب مشارکت محک نیز در این برنامه میزبان یاوران بود تا به طور شفاف فعالیت ها و خدمات محک را معرفی کند و یاوران را با روش های کمک به کودکان مبتلا به سرطان آشنا کند.

** 80
سالگی چکناواریان عاشقانه برگزار شد
در بخش نخست کنسرت، لوریس چکناوریان با رهبری گروه ارکستر البرز، عاشقانه های خود را به زیبایی اجرا کرد و نوای عشق به کودکان محک را در گوش حاضران طنین انداز کرد
پیش از اجرای بخش دوم، زمانی که چکناوریان به روی صحنه بازگشت، اعضای ارکستر البرز با همراهی دست های مهمانان، موسیقی تولدت مبارک را به او تقدیم کردند. آهنگساز 80 ساله که از این تولد عاشقانه غافلگیر شده بود در فضایی سرشار از حس زیبای کمک به همنوع، بخش دوم کنسرت را آغاز کرد.

**
هدیه کودکان محک به چکناوریان
کودکان مبتلا به سرطان با همراهی کودکان یاور محک، تابلو نقاشی خود را به هنرمند مهربانی اهدا کردند که سال هاست با هنر و فرزانگی خود از آنان حمایت می کند.
پیش از این نیز چکناوریان هفتادمین جشن تولد خود را در دومین جشنواره موسیقی محک که به رهبری وی و با همراهی ارکستر مجلسی ارمنستان برگزار شده بود، جشن گرفت.

**
احساس همدردی نوازنده ارکستر البرز با کودکان محک
حسین شریفی، نوازنده ترومبون ارکستر البرز، به منظور همدردی با کودکان مبتلا به سرطان در اقدامی زیبا و تاثیرگذار، میان بخش نخست و دوم کنسرت، موی سر خود را تراشید تا به قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان بگوید هنرمندان ایران با عزم و اراده و تا رسیدن به سلامتی همراه آنان هستند.
کنسرت شب عاشقانه های لوریس چکناوریان با همکاری مؤسسه خیریه محک برگزار شد و ارکستر سمفونیک البرز برای نخستین بار به رهبری این هنرمند فرهیخته آثار عاشقانه او را به تهیه کنندگی سیّد محمد حسین مقدس تفرشی اجرا کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه محک، 50 درصد از عواید حاصل از این کنسرت که با حضور نزدیک به 1400 مهمان برگزار شد، به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت مؤسسه خیریه محک اختصاص یافت.

A4/20.7.94

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495