شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری شفادارو

برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری شفادارو
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری شفادارو (سهامی عام) مربوط به سال مالی منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۴/۳۱ رأس ساعت ۱۵ در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، تالار اندیشه با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت برگزار شد.

 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری شفادارو (سهامی عام) مربوط به سال مالی منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۴/۳۱ رأس ساعت ۱۵ در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، تالار اندیشه با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شفادارو جناب آقای دکتر معدنچی نماینده شرکت آینده پویا بعنوان سهامدار اکثریت ریاست مجمع عمومی را برعهده گرفت. در این جلسه دکتر فرهاد زرگری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو و دبیر مجمع به ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره این شرکت در سال ۱۳۹۷ پرداخت. دکتر زرگری در مقدمه صحبت های خود در تبیین و تحلیل صنعت دارو گفت: انسان سالم محور توسعه پایدار است. دارو کالایی مهم و حیاتی و پرمصرف در نظام سلامت هر کشور به شمار می آید. صنعت دارو، یک صنعت دانش بنیان، غیر قابل جایگزین و استراتژیک است. درواقع پیشرفت و توسعه صنعت دارو ضامن ارتقای سلامت جامعه خواهد بود. هم چنین این صنعت در دنیا علاوه بر ایجاد اشتغال بالا برای بسیاری از کارآفرینان و سهامداران جذاب می باشد.
ایشان در ادامه به تشریح جایگاه بازار شفادارو و عملکرد این شرکت پرداخت و تصریح کرد که: مجموعه شفادارو تنها تولید کننده مواد اولیه آنتی بیوتیک تزریقی کشور، بزرگترین تولید کننده مواد اولیه آنتی بیوتیک خوراکی، بزرگترین تولید کننده کپسول نرم ژلاتینی، دومین توزیع کننده داروی کشور، حائز به کسب بالاترین سطح اشتهار به کیفیت (پنج ستاره) از جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران و دومین هلدینگ پیشرو صنعت داروسازی کشور از منظر سهم بازار تولید داخل می باشد.  هم چنین سود خالص این مجموعه ۱۱۱۴ میلیارد ریال و سود پایه هر سهم ۹۴۴ ریال اعلام شد.
دکتر زرگری هم چنین به برنامه های آتی این مجموعه اشاره کرد و توسعه سرمایه انسانی، توسعه کسب و کار، توسعه بازار، توسعه محصول و ارتقای بهره وری را مهم ترین استراتژی های شرکت سرمایه گذاری شفادارو برشمرد.
در ادامه نماینده سازمان حسابرسی کشور و بازرس قانونی به قرائت گزارش خود از عملکرد این شرکت پرداخت و صورت­های مالی شرکت در سال منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ مورد تصویب قرار گرفت

 

۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۹
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495