شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

پیام مدیر کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو به مناسبت روز آزمایشگاه

پیام مدیر کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو به مناسبت روز آزمایشگاه

پیام مدیر کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو به مناسبت روز آزمایشگاه

نتایج آزمایشگاهی جایگاه بسیار مهم در قضاوت بر سلامت و کیفیت فرآورده های مصرفی دارد/اهمیت جایگاه آزمایشگاه و فعالان این عرصه و تاثیر آن در حوزه اقتصاد مقاومتی

مدیر کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو به مناسبت روز آزمایشگاه پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایفدونا، دکتر حسین رستگار، مدیر کل آزمایشگاه های کنترل مرجع غذا و دارو به مناسبت روز آزمایشگاه و بزرگداشت حکیم جرجانی پیامی را صادر کرد.

پیام دکتر رستگار به شرح ذیل است:

 
حکیم اسماعیل جرجانی دانشمند برجسته و ایرانی بعنوان الگوئی شایسته برای کلیه دست اندرکاران و فعالان عرصه آزمایشگاهی در ارائه خدمات آزمایشگاهی محسوب می گردد.

زادروز این حکیم فرزانه که همزمان با ولادت جواد الائمه (ع) امام جود و بخشش همزمان گشته می تواند شروع مجدد برای آزمایشگاهیان جهت دستیابی به اهداف مقدس سلامت جامعه که یکی از ارکان مهم دستیابی به سیاست های کلان سلامت و اقتصاد مقاومتی (همراه با اقدام و عمل) باشد.

امروز نتایج آزمایشگاهی جایگاه بسیار مهم در قضاوت بر سلامت و کیفیت فرآورده های مصرفی سلامت محور در سطح جامعه را بعهده دارد و مستندات آزمایشگاهی بعنوان معتبرترین و قابل استنادترین مدارک جهت صدور مجوز، ورود کالا به بازار مصرف، بهره گیری در مسند قضاوت و میزان جرم می باشد که این موضوع نشان دهنده اهمیت جایگاه آزمایشگاه و فعالان این عرصه در سلامت جامعه بویژه در دستیابی به فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولین اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی می باشد.

به بهانه روز آزمایشگاه و ولادت پر برکت امام محمدتقی (ع) فرصتی فراهم شده تا ضمن عرض تبریک از دستاوردها و فعالیت های آزمایشگاهیان عزیز در سال گذشته، با همتی مضاعف در سال جدید در عرصه آزمایشگاه شاهد تحولات و خدمات شایسته آزمایشگاهی به جامعه سلامت و مردم شریف ایران باشیم.

N424/1395/02/01

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495