شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

منتخبان مردم با مدیریت جهادی، پاسخی مناسب به مشارکت حماسه ساز بدهند

منتخبان مردم با مدیریت جهادی، پاسخی مناسب به مشارکت حماسه ساز بدهند
جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند اعلام کرد که انتظار می رود مسئولان و منتخبین با مدیریت جهادی و تلاش بیشتر برای حل مشکلات موجود و ایجاد آینده ای روشن تر، پاسخی مناسب به این مشارکت حماسه ساز دهند.

در این بیانیه که روز دوشنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفته، آمده است که بی تردید برندگان اصلی این انتخابات مردم هستند که وظیفه خود را متعهدانه و به خوبی انجام داده و مهر تأییدی مجدد برجمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن زدند و حالا هشیارانه نظاره گر عملکرد افرادی هستند که به آنها اعتماد کردند.
حماسه هفتم اسفند ماه 94 که با عنایت الهی و حضور پرشکوه وگسترده طیف ها وگروه های اجتماعی و سیاسی پای صندوق های رأی شکل گرفت را باید برگ زرینی از تاریخ پرافتخار این کشور دانست.
روزی که مردم ندای وحدت آفرین رهبر خود را لبیکی دوباره گفته اند و موجب ثبات حاکمیت و تحکیم پایه های مردم سالاری دینی شدند.
حضور آگاهانه مردم در انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر نشان داد که هیچ گاه مرعوب و تسلیم حاشیه سازی و تبلیغات دشمنان خارجی و داخلی نخواهند شد.
دشمنانی که بارها به خودشان وعده فاصله گرفتن مردم از انقلاب و نظام را داده بودند، با مشارکت ملت غیور باز هم مأیوس شدند.
قدرت نمایی ملت در انتخابات جمهوری اسلامی ایران، تعظیم غرب در مقابل اراده آهنین مردم این کشور در پاسداری از نظام و مرز و بوم خود را در پی داشته است.
جهاد دانشگاهی با صدور بیانه ای از حضور مردم ایران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد و آنان را برندگان اصلی این انتخابات دانست که وظیفه خود را متعهدانه و به خوبی انجام دادند.
این نهاد انقلابی ضمن تقدیر و تشکر از حضور غرورآفرین مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و درود بر روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، این حماسه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و ملت عزیز و دولت محترم تبریک عرض می نماید.
N279/1394/12/10

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495