شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

نحوه استقرار شرکتهای خارجی در پارکهای علم و فناوری کشور بررسی می شود

نحوه استقرار شرکتهای خارجی در پارکهای علم و فناوری کشور بررسی می شود
نحوه استقرار شرکتهای خارجی در پارکهای علم و فناوری داخل کشور در چهاردهمین نشست مشترک روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد کشور به بحث و بررسی گذاشته می شود.

به گزارشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، چهاردهمین نشست مشترک روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد کشور طی روزهای 12 و 13 اسفندماه در پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم) برگزار می شود.
تعامل و همفکری مدیران پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد کشور و هم افزایی بیشتر بین تصمیم گیران روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد کشور و تبادل نظر با مسئولان وزارت علوم، سازمانها و دستگاههای اجرایی را از اهداف برگزاری این نشست اعلام کرد.
دکتر 'خسرو پیری' افزود: روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد کشور در این گردهمایی درخصوص مباحث مختلفی همچون تسهیل قوانین بیمه، مالیات، گمرگ، کمبود بودجه، و نحوه استقرار شرکت های خارجی در پارک های علم و فناوری داخل کشور تبادل نظر و مذاکره خواهند کرد.
وی حمایت های مالی، تامین بودجه برای ایجاد زیرساخت های مناسب و تجهیز کارگاهها و آزمایشگاهها و همچنین حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور را از جمله برنامه های وزارت علوم برای رفع موانع موجود و ارتقای جایگاه پارک های علم و فناوری برشمرد.
پیری گفت: در مقایسه با پارک های علم و فناوری جهان، پارک های علم و فناوری ایران از نظر کمی در سطح مناسبی هستند ولی از نظر کیفی در حال رشد سریع هستیم.
مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت تدبیر و امید از فرآیند تبدیل علم به ثروت و فراهم کردن بسترهای آن در دانشگاهها، حرکت به سوی دانشگاههای کارآفرین و طراحی برنامه های عملیاتی مطابق با برنامه ششم توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی، شاهد رشد روز افزون پارک های علم و فناوری باشیم.

N278/1394/12/10

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495