شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

پسابرجام را به سود خود مصادره کنید/ ایران بازار شرکتهای خارجی نخواهد شد

پسابرجام را به سود خود مصادره کنید/ ایران بازار شرکتهای خارجی نخواهد شد
مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازما ن غذا و دارو خطاب به صنایع داروسازی کشور:
پسابرجام را به سود خود مصادره کنید/ ایران بازار شرکتهای خارجی نخواهد شد

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازما ن غذا و دارو خطاب به صنایع داروسازی کشور:

پسابرجام را به سود خود مصادره کنید/ ایران بازار شرکتهای خارجی نخواهد شد

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازما ن غذا و دارو گفت:سازمان غذا و دارو هرگز نمی خواهد ایران به محل فروش شرکتهای خارجی تبدیل شود و صنایع دارو سازی باید فضای ایجاد شده در پسا برجام را به سود خود مصادره نموده کیفیت خود را بیش از پیش ارتقا دهند.

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازما ن غذا و دارو در گفتگو با ایفدنا گفت:  از جمله کار های خوبی که در وزارت بهداشت  بر آن اصرار وجود دارد جلوگیری از واردات دارو است.

دکتر  اکبرعبدالهی اصل در توضیح بیشتر افزود:  سازمان غذا و دارو هرگز نمی خواهد ایران به محل فروش شرکتهای خارجی تبدیل شود  اگر شرکتهای خارجی می خواهند  به ایران بیایند باید سرمایه گذاری کنند کارخانه ها را نوسازی کنند و آنگاه سهم خود را داشته باشند. به معنای روشن تر حضور خارجیها تا این حد پذیرفته است.

 وی  با تاکید به اینکه  سازما ن غذا و دارو هرگز موافق اینکه بازار ایران  محل فروش دارو های خارجی قلمداد شود نیست تصریح کرد: باید توجه داشت که اگر تولید کنندگان داخلی نتوانند خود را ارتقا دهند سدی ایجاد خواهد شد که با تغییر دولتها و مدیریتها، سیاست هایش تغییر خواهد کرد و مسائلی پیش خواهد آمد که هر چه بافته ایم را پنبه خواهد کرد.

 این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو با بیان اینکه خوشبختانه دولت فعلی  در برابر داروی واردی  پایداری خوبی از خود نشان داده است  پرسشی را  بدین شرح مطرح کرد: اگر مثلا دولت آینده  تصمیم بگیرد  برای حمایت از صنعت با سیستم
WTO(سازمان تجارت جهانی ) پیش برود و پیرو آن ناگزیر شود مثلا از بین صنایع  خودرو سازی ، حمل و نقل ، توریسم و دارو ، صنعتی غیر از دارو را برگزیند تکلیف چیست؟

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازما ن غذا و دارو برای  سوال خویش نیز پاسخ داشت وی  با بیان اینکه در صورت تغییر سیاستها  سیل حاصل از آن سد شکسته شده ای که صحبتش رفت صنعت دارو سازی ما را به ورطه هلاکت خواهد رساند خاطر نشان کرد:به همین دلیل و دهها دلیل دیگر شایسته ترین  تدبیری که شرکتهای تولیدی داخلی می توانند به خرج دهند این است که فضای ایجاد شده در پسا برجام را به سود خود مصادره نموده کیفیت خود را  بیش از پیش ارتقا دهند.

N78/*1394/11/21

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495