شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو:

دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو:
دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو:
برای تغییر نگرش جامعه در حوزه تجویز و مصرف منطقی دارو برنامه ریزی های طولانی مدت شده است

دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو:

برای تغییر نگرش جامعه در حوزه تجویز و مصرف منطقی دارو برنامه ریزی های طولانی مدت شده است

دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو گفت: موفقیت در حوزه تجویز و مصرف منطقی دارو و به طریق اولی تمامی کالاهای سلامت محور نیاز به استمرار و تداوم برنامه ها دارد.

دکتر فاطمه سلیمانی، دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو  " ایفدونا " گفت:موفقیت در حوزه تجویز و مصرف منطقی دارو و به طریق اولی تمامی کالاهای سلامت محور نیاز به استمرار و تداوم برنامه ها دارد چون موضوعی نیست که چالش چند روزه باشد و با چند برنامه حل شود بلکه برنامه ای است که باید به صورت طولانی مدت به آن نگاه کنیم.

وی افزود: طولانی مدت بودن برنامه ها ایجاب می کند تا یکسری برنامه های را پایه ریزی کنیم که به صورت طولانی مدت قابلیت اجرا داشته باشند تا بتواند علاوه بر تغییر در آگاهی، در نگرش و باورهای افراد نیز تغییر ایجاد کند.

دکتر سلیمانی اظهار داشت: در کنار برنامه های طولانی مدت، برنامه های کوتاه و میان مدت نیز برای ترویج مصرف منطقی دارو داشته ایم ولی واقیعت این است که نگاه ما نگاهی وسیع است و برنامه طولانی مدتی را طراحی کرده ایم و در حال اجرای این برنامه ها هستیم.

 دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو گفت: آموزش های ما که از مدارس شروع می شود در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که بتوان این برنامه ها را به صورت مداوم اجرا کنیم و استمرار داشته باشد.

دکتر سلیمانی ادامه داد: برنامه های آموزشی که از مدارس شروع می شود باید طوری باشد که به صورت مرحله ای انجام شود که دراین صورت تغییر نگرش در افراد و جامعه حاصل خواهد شد.

N76/1394/11/21

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495