شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

سیستم تشویق برای داروخانه های پاسخگو اعمال می شود

سیستم تشویق برای داروخانه های پاسخگو اعمال می شود
مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو کرمانشاه:
سیستم تشویق برای داروخانه های پاسخگو اعمال می شود

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو کرمانشاه:

سیستم تشویق برای داروخانه های پاسخگو اعمال می شود

دکتر مجید محمودی: نظارت و کنترل مستمر و دقیقی بر بیش از 220 داروخانه فعال در سطح استان کرمانشاه اعمال می شود.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه:

قائم مقام معاون غذا و دارو و مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: خاطرنشان کرد: بیش از 220 داروخانه فعال دولتی و غیر دولتی در سطح استان وجود دارد که نظارت و کنترل مستمر و دقیقی بر آنها اعمال می شود.اگر تخلفی رخ بدهد در چهارچوب قوانین و مقررات با واحدهای متخلف برخورد می‌شود، اما برنامه ای هم برای تشویق واحدهایی که کارشان را خوب و قانونی انجام می دهند داریم.  ضمنا برای ذکر نام تولیدی‌های متخلف اختیار قانونی نداریم.

وی ارائه خدمات دارویی در داروخانه را از موضوعاتی دانست که با ید به جامعه معرفی شود و در این باره توضیح داد: فرایند خدمات داروخانه در داروخانه باید با تمایز پوششی جداگانه ای از سایر پرسنل باشد تا هنگامی که بیمار به داروخانه مراجعه می کند، داروساز را تشخیص دهد.

وی در خصوص پوشش پرسنل داروخانه ها گفت:  پیش از این، پوشش در داروخانه ها یکسان بود و کسی نمی توانست ان ها را تشخیص دهد ولی در حال حاضر این رویکرد در سطح انجمن داروسازان هم اجبارری شده است و پوشش مشخص شده است تا بیماران بتوانند به سادگی داروساز را شناسایی کنند.

دکتر مجید محمودی همچنین در خصوص آزمایشگاه معاونت غذا و دارو گفت: آزمایشگاه‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، مرجعیت استان‌های همجوار منطقه غرب را دارد.

وی افزود: این آزمایشگاه‌ها امکان بررسی دقیق مواد غذایی را به ما می‌دهند و مواردی را که هرگز با چشم قابل دیدن نیستند را کنترل کنیم.

قائم مقام معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از پیگیری برای راه‌اندازی آزمایشگاه نظارت کیفی بر داروها در استان در آینده نزدیک خبر داد.N75/1394/11/21                       

N
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495