شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

بخش ICU بیمارستان شهید نورانی تالش افتتاح شد

بخش ICU بیمارستان شهید نورانی تالش افتتاح شد
در ایام الله دهه فجر بخش ICU بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش باحضور ریاست ، معاون و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

در گیلان:

بخش ICU بیمارستان شهید نورانی تالش افتتاح شد

در ایام الله دهه فجر بخش ICU  بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش باحضور ریاست ، معاون و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین  این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ، از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، در ایام الله دهه فجر،  بخش ICU  بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش باحضور ریاست ، معاون و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین  این شهرستان افتتاح شد.

دکتر حسین نعمتی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش در مراسم افتتاحیه ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر، افتتاح پروژه ها را در  این ایام از نعمات انقلاب عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه قبل از انقلاب نگاه به بخش بهداشت ضعیف بود، اما امروز به یمن انقلاب اسلامی توانستیم بهداشت را به قعر روستاها گسترش داده و آمار مرگ و میر را به شکل چشمگیری کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید نورانی تالش در سال 93 از لحاظ ترویج زایمان طبیعی در کشور نمونه شده و باحمایت ریاست دانشگاه و فرماندار شهرستان با اختصاص اعتبار لازم توانستیم تعداد تخت بخش ICU  بیمارستان شهید نورانی را از دو تخت به چهارتخت افزایش داده و امروز با افتتاح این بخش رضایت بیماران و همراهان آنها راجلب نمائیم.

سپس دکتر انوش برزیگر ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازدید از بخش های مختلف  بیمارستان شهید نورانی از جمله؛ داخلی ، جراحی، زنان و... طی گفتگویی با کادر درمانی این بیمارستان از دغدغه ها و مشکلات آنها جویا شد.

در ادامه کلنگ کلینیک تخصصی پزشکی شهرستان تالش نیز باحضور ریاست ، معاون درمان ، مدیر درمان و جمعی از مسئولین شهرستان تالش به زمین زده شد.

شایان ذکر است اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه تجهیزات مورد نیاز افزایش 2 تخت ICU  را از هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با توجه به سهمیه اختصاصی که در راستای افزایش تعداد تخت های ویژه در نظر گرفته شده بود ، تحویل و بخش ICU  بیمارستان شهید نورانی تالش را تجهیز نمود.

N83/1394/11/20

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495