شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

اندازه گیری و آنالیز دقیق سرب، آرسنیک و جیوه فرآورده های آرایشی رنگی

اندازه گیری و آنالیز دقیق سرب، آرسنیک و جیوه فرآورده های آرایشی رنگی

رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:

اندازه گیری و آنالیز دقیق سرب، آرسنیک و جیوه فرآورده های آرایشی رنگی

رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در نظارت های خود به  فرآورده ها و به خصوص فرآورده های رنگی توجه ویژه ای داریم و سرب، آرسنیک و جیوه آن ها اندازه گیری می شود.

 

دکتر رویا تالاری، رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو  " ایفدونا " گفت: نظارت بر محصولات آرایشی و بهداشتی توسط کارشناسان با دقت بسیار بالایی صورت می گیرد و با کوچکترین تخلف نیز برخورد جدی می شود.


وی در ادامه به فرآورده های چشم و لب اشاره کرد و گفت: در نظارت های خود به این فرآورده ها و به خصوص فرآورده های رنگی توجه ویژه ای داریم و سرب، آرسنیک و جیوه که اخیرا اجباری شده اندازه گیری می شود.


دکتر تالاری اظهار داشت: آنالیز میکروبی فرآورده های چشمی با فرآورده های عادی متفاوت است؛ تعداد کل باکتری های مزوفیل هوازی برای تمامی فرآورده ها CFU 1000 در گرم در نظر گرفته می شود ولی برای فرآورده های چشمی CFU100 بر گرم می باشد.


رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: PMS فرآورده های رنگی نیز هر ساله در برنامه وجود دارد و کنترل در سطح عرضه بر این فرآورده ها با دقت انجام می شود و گزارش نظارت ها نیز جمع بندی و در صورت وجود کوچکترین مشکلی، تصمیم گیری های مربوطه در کمیته صورت می گیرد.

N45/1394/11/19

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495