شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

افتتاح و بهره برداری از سه پروژه بهداشتی درمانی در تربت حیدریه

در راستای برنامه های طرح تحول نظام سلامت سه پروژه بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور دکتر سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

در راستای برنامه های طرح تحول نظام سلامت سه پروژه بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور دکتر سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

مرکز ام آر آی تربت حیدریه که ساختمان این مرکز به ارزش حدود 4میلیارد ریال توسط خانواده مرحوم دکتر سیروس توکلی اهداء شده بود با اعتباری بالغ بر 55میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.دکتر سید حسین خادمی رئیس دانشگاه در حاشیه افتتاح این مرکز عنوان داشت : یکی از مشکلات بزرگ مردم تربت حیدریه عدم وجود دستگاه MRIدر شهرستان بود که با پیگیری های صورت گرفته این دستاورد مهم صورت گرفت تا گامی اساسی در جهت ارتقاء سلامت همشهریان عزیز برداشته شود.

گفتنی است اولین مرکز سنگ شکن برون اندامی خراسان رضوی نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و بخش خصوصی در کلينیک تخصصی جواد الائمه شماره 2 به بهره برداری رسید.دکتر محمدرضا بهروز معاون درمان دانشگاه در این رابطه گفت: دستگاه سنگ شکن برون اندامی با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال خریداری شده است وی خاطر نشان کرد: در راستای طرح تحول نظام سلامت که درحقیقت یکی از خدمات ارزشمند دولت یازدهم به مردم شریف ایران اسلامی است ارائه خدمات در این مرکز با تعرفه دولتی می باشد و بهره برداری از این مرکز نیاز بیماران به مراجعه به مراکز درمانی مرکز استان را برطرف میکند.

در ادامه بهره برداری از پروژه های دانشگاه پایگاه اورژانس 115شماره 3شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال واقع در بولوار امام رضا(ع) برای خدمت رسانی افتتاح و بهره برداری شد .

لازم به ذکر است کلنگ زمین کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه توسط فرزندان خیر اهدا کننده زمین کلینیک و هم چنین دکتر صدر السادات به زمین خورد .گفتنی است زمین مذکور توسط خیر گرانقدر حاج احمد بلبل تربتی به متراژ بیش از 2000متر مربع و به ارزش تقریبی 110میلیارد ریال اهدا شده است .

N38/1394/11/18
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495